"QASEH"


Assalamualaikum w.b.t

ADAKAH ANDA PERNAH MENDENGAR PRODUK BERNAMA QASEH?

Bagi anda yang belum pernah dengar produk QASEH ini...mari saya kenalkan dari akar umbinya hehe. Produk QASEH ini adalah keluaran dari Ana Edar Sdn. Bhd. dan diorang ini merupakan syarikat bumiputera islam yang berpengalaman sejak 1983. Admin pun tak lahir lagi masa ni. Apa pun yang pasti ianya keluaran orang islam kita dan kita patut sokong dan yakin dengan produk yang mereka keluarkan. Berikut merupakan info berkaitan Ana Edar Sdn. Bhd.

PRODUK DARIPADA SYARIKAT BUMIPUTERA ISLAM YANG BERPENGALAMAN SEJAK 1983

Ana Edar Sdn. Bhd. telah ditubuhkan bagi memenuhi permintaan pasaran yang ingin turut serta memartabatkan ekonomi ummah melalui produk jenama ANA yang halal, selamat dan bermutu. 
 
Ana Edar Sdn. Bhd. mendokong falsafah perniagaan yang sama iaitu menjalankan perniagaan sebagai fardhu kifayah, serta menjiwai teras visi dan misi penting iaitu melahirkan usahawan Muslim yang berwibawa dan berdaya saing, serta memperkasakan pengedaran produk Muslim yang bermutu, halal dan selamat di bawah jenama ANA. Ana Edar Sdn. Bhd. yakin hasrat untuk menaiktarafkan kemampuan ekonomi ummah melalui perniagaan yang telus dan disinari ajaran Islam serta rangkaian produk yang halal, selamat dan bermutu.
Ana Edar Sdn. Bhd. juga berhasrat menembusi pasaran halal antarabangsa dan memainkan peranan penting dalam memartabatkan piawaian halal demi kepentingan ummah sejagat.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...